LPG pokretana vozila su zbog više temperature sagorijevanja izložena većim toplinskim opterećenjima. Hlađenje i podmazivanje ventila je slabije nego kod motora pokretanih benzinom pa su ventili LPG vozila pod većim rizikom istezanja i erozije sjedišta. Kako bi spriječili skupe kvarove potrebno je koristiti odgovarajuća maziva s aditivima. Bogati asortiman Repsol motornih ulja nedavno je proširen posebno formuliranim uljima za LPG vozila. Nova paleta proizvoda pod nazivom Autogas odlikuje se poboljšanim svojstvima podmazivanja na višim radnim temperaturama uz bolju otpornost na oksidaciju, što u konačnici štiti motor i produljuje njegov radni vijek.
Kroz dugogodišnji program razvoja Autogas maziva ostvarena je i suradnja s Renault-Daciom. Prototip LPG Dacie Duster je 2015. godine sudjelovao u Baja-Aragon reliju kako bi se ispitala svojstva podmazivanja i karakteristike takve vrste pogonskoga goriva kod ekstremnih opterećenja.
LPG Duster je pripremljen u Repsol tehnološkom centru – srcu kompanije gdje 400 inženjera i istraživača rade na razvoju najmodernijih pogonskih sustava i maziva za automobile i motocikle.
Autogas maziva dostupna su u slijedećim gradacijama:
- AUTOGAS 5W30 – sintetskoj ulje posebno preporučeno za benzinska i LPG vozila
- AUTOGAS 5W40 – sintetsko ulje posebno preporučeno za benzinska i LPG vozila
- AUTOGAS 20W50 – polusintetsko ulje posebno preporučeno za benzinske i LPG vozila